joi, 12 noiembrie 2009

Change?

puya kamelia si george hora. change
refren :
I said no, this is not fair,
Everybody is talking and I really don’t care
Why, is the world so mean
I hope is just a dream
I said no, life’s not fair
I, I, I can change the world

am zis nu, asta nu e drept
(toti vorbesc si ma doare fix in rect )
toti vorbesc si mie chiar nu imi pasa
de ce e lumea asa de rea?
sper ca e doar un vis
am zis nu, viata nu e dreapta
eu eu eu pot schimba lumea.

poi stai oleaca sa inteleg. daca nu iti pasa de ce ai mai facut melodie?
ii ecsplica si mie cineva cum vine asta?

mergand mai departe

Tot ce e normal
Pentru ei e banal, deci prost
Nu o sa apari pe post
Daca nu esti gay sau lesbi, n-are rost

problema domnule draga, ca de obicei ie desfranatii astia care uite si dumneata ne-au invadat. cum aprinzi teveu cum dai de lady gaga, kate perry si naomu.
noroc ca a schimbat puya lumea intre timp si si-a facut loc intre (curvele) cantaretele astea care au acaparat iu, kitch si eminem tiviu.

related article

concluzia: tot gheii ie de vina! desfranatii dreacu care este.

parodia :

Un comentariu: