luni, 1 iunie 2009

clar. nu pot gandi normal


ora de romana. recapitulare. bacovia
Nu ma pot gandi la prezent, la ore calduroase si monotone de disecat poezii, la rasetele imbecile din spatele clasei si al intrebarile idioate ale celor din fata. Eu caut solutii la conflictele care izbucnesc in mintea mea si se desfasoara in in fata ochilor pe panza care i-a acoperit. eu vad zbucium.
pentru ei criza asta financiara, virusul ah1n1 si tampenia de incalzire globala par probleme. Eu ma gandesc la tot ce nu au invatat ei din istorie. suprapopulare comunism cruciade djihad cenzura regimuri autoritare revolte morti proiectile razboi nuclear extinctie. vad in acelasi timp popularea altor planete si toate visurile umanitatii indeplinite. cu pretul civilizatiilor spulberate si dezumanizarii pana la perfectiune. s-ar incheia astfel zbuciumul sau ar fi mai dureros? cum va fi viitorul, ce decizii pot face diferenta. vad anexarea dobrogei si transilvaniei, deportari, detinuti politici, intelectuali morti, lupte pentru putere. imi dau seama ca aici nu exista viitor si incerc sa evadez mai intai din mine.
SUNT UN NEBUN si haosul albastru de pe foaie reflecta proiectilele si lesurile din ochii mei care ard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu