marți, 9 iulie 2013

Marti, 9

E marti. Mai nou, saptamanile mele incep de marti. E aproape ora 2. Ar trebui sa dorm macar aceste doua ore inainte sa sune ceasul si ma pregatesc pentru prima mea zi de lucru. Dar mai intai trebuie sa scriu.
Mi-am luat un angajament azi. Nu voi mai fuma. Nu sunt dependent de tigari, mi-am demonstrat asta de luni pana duminica, saptamana trecuta. Ele sunt doar chestii de care ma agat de plictiseala si uneori le folosesc ca metoda de autoflagelare.
Dar motivul principal pentru care nu pot dormi este misterul ei. E o fata frumoasa si nebuna, nebuna in sensul acela distractiv, plina de viata, dezinhibata, directa, amuzanta. Si totusi, parca nu pot sa vorbesc despre ea nici aici. Am venit acasa fara sa spun un cuvant despre iesirea in parc si simt ca ar fi prea intim sa o descriu, pentru ca ea nu e o oarecare, ea e idealul meu uman intruchipat si uneori simt ca lucrurile mari nu pot fi lasate la indemana oricui, pentru ca nu oricine le descopera le intelege insemnatatea si nu as vrea ca portretul ei sa fie pangarit de nimeni. Ea e atat de departe de banal incat nu o pot lasa aici, sa fie privita trivial de oricine.
Asa ca stau si tin in mine cele mai importante lucruri: chipul ei, planurile mele. Lucruri pe care as fi vrut sa le astern pe hartie, dar nici acolo nu stiu daca ar fi indicat. Cand nu locuiesti singur nimic nu e privat.
Am multe ganduri despre maine, despre vara, multe planuri si alte cele.
Obosit si tulbure, ma istoveste gandul de a-mi pregati patul si de a-mi schimba hainele.
Azi imi doresc sa o iau de la capat in multe moduri. Sa dorm, sa uit, sa merg la lucru, sa am grija de mine, sa dorm iarasi si sa ma odihnesc cu adevarat, sa imi aduc aminte cine sunt, sa invat cum sa merg din nou mai departe, sa fiu la fel de puternic si sa aflu cum se termina povestea lui Toranaga-sama, Anjin-san si Mariko.
Azi, ieri? In fine, luni am vazut la Unirii un barbat care avea chipul potrivit. M-am holbat la el, oricat de nepoliticos ar fi fost, ca sa il tin bine minte. Acum pilotul are si el o față in inchipuirea mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu