marți, 12 aprilie 2011

sex


De sub smoala topită, dilatată, mirosind a fum, a petrol,

acoperită de două dungi ca nişte labii,

Din subteranul unde mişună şobolanii

pe conductele jegoase şi ruginite, îngropate de tot în nămol,

Concurând cu zgârie-norii proeminenţi ca nişte sfârcuri îngheţate,

Iese primăvara

prin muguri ce se desfac precum picioarele unei virgine.

Mă clatin, beat de fericire,

şi plutesc, mirosind a haşiş;

nici piercingurile nu mă trag în jos.

Şi aş rupe o creangă s-o miros

şi să scurg seva mugurilor pe limba mea pofticioasă

şi să-mi imaginez cum or să crească

piersicile în formă de fese.

Când îţi voi rupe hainele?

Când te voi viola dureros?

Când mă vei muşca de buze şi-mi vei suge sângele printre lacrimi,

iar apoi să mă faci să regret şi să te acopăr cu crini

şi să te strâng la piept ca pe-un copil pedepsit pe nedrept

ce nu primeşte ciocolată

şi sa îţi sărut mâinile micuţe de fată

îndrăgostite de corzile unei viori

pe care am spart-o

din gelozie?

Când vei întoarce spatele zgâriat la perete,

ca să numere zidul cele o mie de zile în care te-am aşteptat

din care o mie voi fi răzbunat?

Şi te iubesc, îţi jur că te iubesc,

dar primăvara

vreau să facem sex.



doi ani am amânat poezia asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu